miercuri, 28 aprilie 2010

Hey, Soul sister...



Si cu melodia asta am patit la fel ca si cu cea a lui Justin Bieber...Toata ziua o auzeam si habar n-aveam cine o canta...si incepuse sa-mi placa. Drept urmare...prietenul de nadejde "Google", bineinteles ca mi-a furnizat informatiile necesare dupa ce am scris doar primele cuvinte din primul vers al cantecului...Atat stiam..."You're lipstick stains..." Ei si de aici am aflat ca e vorba de o trupa americana infiintata prin '94 si care se numeste Train. Mie imi place cum suna...nu numai "Hey, Soul Sister"(de pe ultimul album "Save Me, San Francisco")...pentru ca le-am descoperit  si site-ul oficial si aici am putut asculta si alte melodii.
Poate are cineva curiozitatea sa-i asculte, daca n-a facut-o pana acum si sa-mi spuna ce parere are...

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa melodia, acum urmeaza sa mai ascult si alte melodii Train;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc un Craciun Fericit , un An Nou plin de sanatate ,bucurii si impliniri tie si familiei!
    “La Multi Ani!”XO

    RăspundețiȘtergere