duminică, 18 aprilie 2010

" Lucian Bute Stops Edison Miranda In Third Round"

Am "plagiat" titlul de aici...http://boxing.fanhouse.com/2010/04/17/lucian-bute-stops-edison-miranda-in-third-round/

Stiu ca se vor scrie multe rânduri pe tema asta...dar merita!!!! Macar asa ne mai da lumea si cate o "bulina rosie"...cand românii se fac cunoscuti peste hotare ca învingatori!!!!
Nu sunt un fan înfocat al sportului, iar in ale box-ului cu atât mai putin...dar fiind vorba de un român de-al nostru...am fost tare curioasa ce se întâmpla in meciul asta. Asa ca, dupa «lupte seculare» de a gasi un site «free»unde se putea vedea meciul on-line(ca la TV as fi platit cât abonamentul pe o luna întreaga...!!!), l-am gasit pe Mariusik, ...caruia îi multumesc...fiindca fara blogul lui...n-as fi vazut meciul in direct! Si uite-asa...eu si altii...am vazut meciul, Lucian Bute al nostru a iesit învingator si Mariusik a mai câstigat niste cititori...sper!

Un comentariu:

  1. Uite asa ne mai mandrim si noi ca suntem romani! Ca in rest nu avem de ce ne mandrii :(.

    RăspundețiȘtergere