marți, 5 ianuarie 2010

Paradox


Ca o exemplificare a proverbului romanesc binecunoscut "Sa-ti faci iarna car si vara sanie" azi am inceput sa ma pregatesc de vara chiar daca suntem la inceput de ianuarie si in plina iarna. Adica mi-am cumparat ochelari de soare! Nu cred ca sunt ultimul racnet in materie de moda (pentru ca nu tot ce e la moda ni se potriveste intotdeauna!), ci sunt mai degraba clasici. Si de ce m-am gandit la proverbul amintit mai sus? Pentru ca vara ochelarii de soare nu ii gasesti sub 20$ asa ca mai bine ii cumperi iarna, desi e recomandat ca si iarna sa-i porti pentru ca lumina soarelui reflectata de zapada cred ca e mai puternica decat in timpul verii. Asa ca iata ochelarii mei care au suferit vreo doua reduceri de pret dupa cum am vazut pe eticheta. Si anume, pretul initial (banuiesc ca era pretul de vara!) era de 39,99$ care ulterior (probabil in toamna!) a scazut la 19,99$ ca in final azi sa-i cumpar cu 6,99$+taxe(ca aici asa sunt toate preturile afisate, adica fara taxe, iar cand ajungi la casa constati cu dezamagire ca "socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ" si la pretul afisat se mai adauga cateva procente in plus), adica vreo 7,50$.

Paradoxul s-a amplificat in momentul cand am gasit si un calendar asa, pe placul meu cu animalute dragute, pozate in ipostaze inedite si ca sa fiu mai convingatoare va arat azi prima fila.
Deci "ochelari de soare" cu "Janvier" nu suna paradoxal?















 Asa...si tot scriind aici prostioarele mele pe ziua de azi, mi s-a copt si painea pe care o fac eu cu ajutorul unui "breadmaker" electric si i-am facut si ei o fotografie ca sa nu se supere pe catelul din calendar si pe ochelari ca apar numai ei pe blog! Pacat ca nu putem posta si ceva olfactiv pe net (vorbesc de lucruri frumos parfumate!) ca sa-i puteti simti aroma de "pita" calda, proaspat scoasa de la cuptor!

Si acum gata ca e aproape 23.30 si maine la scoala!

Un comentariu:

  1. Mda... Iti dai seama cat castiga ei daca iarna vand ochelarii cu 10$ si vara cu 40$ e clar ca au profit si la pretul de 10$, apoi la 40...

    Poza de ianuarie imi place;)) E chiar dragut cainele:D

    Painea... nu mai zic:D as fi vrut sa simt mirosul.

    RăspundețiȘtergere