duminică, 3 ianuarie 2010

Un alt inceput...

Sper sa nu fiu acuzata de plagiat pentru titlul care l-am dat postarii mele. Banuiesc ca stiti melodia ale carui versuri nu stiu cine le-a scris, dar adolescenta mea si a celorlalti de-un leat cu mine a fost plina de "Compact"!
Dar nu despre ei vroiam sa scriu, ci despre faptul ca am primit un impuls din partea unui cititor de-al meu (stie el despre cine este vorba!) de a mai scrie pe blog. E adevarat ca nu am mai scris in ultima vreme, de fapt nu am mai scris de cand am inceput blog-ul,insa m-am gandit asa: daca tot l-am inceput, de ce nu as continua? Si asta nu neaparat pentru public, ci asa pentru sufletul meu,care atunci cand are putin timp liber ii place sa mai imparta cate ceva si celor care il inconjoara. Vorbesc aici de cei cu care ma intalnesc virtual...Nu stiu cat de interesante vor fi postarile mele si nu stiu daca le va citi cineva insa in putinul meu timp liber pe care il am, voi incerca sa scriu cate ceva si sa va mai pun cate o fotografie care mi se pare mie mai interesanta ca sa va arat lumea asta de aici, "over the Ocean". Fac lucrul asta nu pentru a ma lauda, ca doar nu sunt prima exploratoare ajunsa in Lumea Noua, ci asa pentru comparatie intre ce e aici si ce e dincolo, ce mi se pare bun sau rau si tot asa.
Astept comentarii! Si promit sa raspund la toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu